2012年4月29日星期日

玉米戚风蛋糕

玉米戚风蛋糕果然很柔软,好吃!
我做了原食谱的一半份量,很感谢鲸鱼的分享












15 条评论:

鲸鱼蓝蓝蓝 说...

这个我喜欢,真的很柔软

幸福滋味 说...

鲸鱼,
我也是很喜欢,
剩下的玉米,
拿来煮汤了!

eileenlml.blogspot.com 说...

请我吃一片,因为蛋糕总是别人做的比较美味,哈哈哈!

幸福滋味 说...

eileenlee,
我请你~你请我

Jessie-CookingMoments 说...

Wah wah wah, it has shown up in your place now, um yum! What a beautiful corn chiffon!

Casey 说...

好软哦!
我也要快点动手了,嘻!

小鱼 说...

好松软的戚风,你终于忍不住手了,哈哈!
你把剩下的拿来煮玉米浓汤,还是。。。?

Sherleen.T 说...

好想伸手进去偷一片出来。。。呵呵呵

Pink Lady 说...

哇~现在很流行这个哦!
不过我不喜欢玉蜀黍,所以skip掉了!

shan 说...

最近看到很多朋友都做这款戚风。

我有幸尝到,真的很柔软。

幸福滋味 说...

Thanks Jessie,
玉米戚风很柔软,
有机会你也做来吃吧!

Casey,
期待你家的玉米戚风蛋糕哦!

幸福滋味 说...

小鱼,
做了玉米浓汤!

Sheerleen T,
别偷,我可以请你吃!

幸福滋味 说...

Pink Lady,
在我们家,都喜欢有关
玉米的料理哦!

shan,
不错吃吧!

The Sweetylicious 说...

看起来好软,好吃哦!请问你用的是罐头玉米吗? (;

匿名 说...

Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
I think this community could also interest you.
Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
After your approval to join us, you will receive your badge
Regards
Chris
To find out, click on the link below:
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

您好!访问您的博客后,我邀请您加入到我们在“国际指南的BlogSpot”
因为这是很简单,只要按照我们的博客,输入你的国家,您的博客网址,您将自动纳入国家名单。
我们很幸运,是对Blogspot的平台,提供发言的机会向世界,与我们分享不同的激情,时尚,绘画,插图,照片,诗歌,所以能够在其他国家找到人们用类似的激情。
我觉得这个社会也可能令您感兴趣的。
有一个伟大的日子,希望你按照我们的博客。
您加入我们的批准后,您将收到您的徽章
问候
克里斯
为了找到答案,请单击下面的链接:
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/